6 September - Gomorron!


Hej på Er, idag började jag dagen med en gångrunda á 35 minuter. Det är sjukt härligt väder ute och som jag njöt! När jag kom hem åt jag frukost som Ni ser här ovan för, började med min bantning igår igen men det ska sägas, det  är sjukt jobbigt. Inte jobbigt som i att det inte går men jag är svag för sötsaker och speciellt på kvällen, usch - jag måste lägga av nu. Tandläkaren konstaterade även förslitningsskador som man får av för mycket läsk och saft och det gjorde mig mycket rädd. Så nu är det jag som tar tag i min hälsa och mina tänder, borstar dem som vanligt morgon och kväll och lägger även till flux vid lunchtid.
Jag vill leva ett långt & hälsosamt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0