Fräsch Njutning


Limited Edition - Kexchoklad Hallon
Mums Mums!


Kommentarer
Postat av: MADDES

Hej gumman!!

Jag har inte heller haft så mycket tid att sitta vid datorn på senaste tiden, det har varit väldigt mycket festligheter och kompishäng som stått på schemat. Min spetsklänning tycker jag inte är särskilt snäv i ärmarna, i alla fall inget jag tänkt på ;)

Midsommar blir att spenderas ute i skärgården i sommarhuset med älsklingen och några från hans familj. Blir sill och potatis, grillning, jordgubbar, tårta, godis och gott att dricka :) Kanske kommer ett första dopp, om det blir fint väder eller i samband med bastun,hihi. Vad ska du göra i midsommar min fina Cicci? Någon outfit har jag inte hittat på än men det blir nog bara att ta någon enkel klänning ur garderoben :)

Ta hand om dig och jobba inte ihjäl dig nu. Hoppas vi hörs snart igen. Kramar till dig fina

2011-06-20 @ 18:15:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0