Bricka i grön marmor

Jag bor sedan sommaren 2o16 i en nyrenoverad lägenhet i centrala Eskilstuna med väldens finaste men också minsta badrum. Jag har bekvämligheter som kakel, glasdusch, värmegolv och egen tvättmaskin men.. det är så litet och förvaringen är minimal så man måste tänka till för att få det både fint och praktiskt. Ett problem jag fått leva med länge är att min tvättmaskin är toppmatad och jag har ingen hylla att sätta mina parfymer på så dessa har fått stå på tvättmaskinen. Detta blir dock problematiskt varje gång jag ska tvätta då jag måste flytta allt från maskinen till köksbänken.. inte så jätteroligt som ni förstår. Jag har kollat runt för att få lite inspiration och valet föll på en grön marmorbricka som jag tror kan bli både fin och praktisk till detta ändamål.
 
Score att jag hittade en fin på hm för 25o kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0