3o september - Lexington, Valentino & YSL

Älskar hösten för då kommer där så mycket doft som passar mig:}
Är nyfiken på Pure Superior ifrån Lexington med inslag av ros, apelsinblomma och min absoluta favvo patchouly. Valentio är ingen som ännu har fått flytta in i mitt badrum men kombon iris, ros & bergamott med omskrivningar såsom; "Valentino Donna är mystisk, utsökt och tidlös, precis som couture" bara det att jag inte har någon couture-doft i min samling gör mig nyfiken. Till sist vill jag även dofta på YSL´s nya Opium Oriental, har deras tidigare version och den får jag komplimanger för varje gång jag bär den, undrar hur den här ter sig på mig..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0