13 maj - Heliga sovmorgon

Är det bara för mig som sovmorgonen är helig? Min pojkvän bara skrattar och kallar mig för tröttmössa, jag ser det som ren skönhetssömn:} Har varit ledig igår och även idag men fullt upp för nu måste allt bli fixat inför semestern som börjar om två veckor; det ska packas tre resväskor för tre helt olika resmål, räkningar och annat mindre roligt måste tas om hand, träningen måste skötas och den sista shoppingen måste göras. Har dock bokat in en skön fotvårdsbehandling idag för lite avkoppling plus att det blir ny hårfärg dagen jag åker ner till skåne.
Undrar någon fortfarande om jag är tidsoptimist?:} 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du glömmer att uppdatera ju 😉 kul med semester men framförallt skönt, så njuuuut! Ta mkt foto :) är du och din kille tillsammans igen? Vad kul isåfall, härligt när man kan hitta tillbaka till varandra. Kram på dig

Svar: Men gulligaste du! tack för dina lyckönskningar till semester som inleddes för snart en timme sedan:D men nä vi hittade aldrig tillbaka till varandra, tyvärr.. saknar honom jättemycket fortfarande men respekterar ändå hans beslut. Det är nämligen jag & min fina syster som åker tillsammans <3 kram på dig med*
Cicci None

2015-05-14 @ 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0