Grace Kellie

Igår var en stor dag för mig & min familj då vi hälsade lilla kellie välkommen till familjen:}
Det är min familjs hund men jag ska ner till skåne snart och hälsa på. Då kommer det bli puss & kramkalas med den här lilla goingen! Har än så länge bara snufflat med henne via facetime men känner så starkt för henne redan. Saknar verkligen lilla Nikki som jag tyvärr fick avliva i somras på grund av att hon blev svårt sjuk i epilepsi men tror detta lilla underverk är precis vad jag & min familj behöver just nu.

Kommentarer
Postat av: Nelia

Fina fina Kellie, vår nya snuffelfia 💕

Svar: Ja det är hon verkligen - en riktig liten mysgris <3
Cicci None

2015-02-09 @ 14:37:22
Postat av: MADDISENJ.SE

Vilken sötnos!!

Svar: Tack snällaste du:} ska ner i vecka nio och hälsa på henne! Hur är det med dig, blir det någon bebis snart? längtar!! <3
Cicci None

2015-02-13 @ 16:04:21
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0