12 februari - Solsken!

Jag är så glad för jag har så mycket solsken i mitt liv just nu!
När allt är så här bra kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på hur det var för ett år sedan när allt tycktes vara nattsvart, alltid. Men jag har lärt mig att detta är livet, det är absolut inte roligt att vara nere men det är så fantastiskt skönt när man har tagit sig genom allt det jobbiga och när man ser vad allt resulterade i. Jag växte som människa, jag fick ta tuffa beslut helt på egen hand, jag fick veta vilka mina vänner var och dem var många och många nya har det blivit på vägen, jag lärde mig att man kunde bli kär på nytt, att man kunde skratta och att det kändes okej och till sist riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0