31 mars - Mitt nya kall

Mitt nya kall - att träna & äta rätt
Under de senaste fyra månaderna har jag ägnat extremt mycket kraft och tankeverksamhet på att lära mig mer om kost och hälsa. Detta är en helt ny värld som öppnat sig för mig för nu börjar jag faktiskt förstå, visst jag har kunnat räkna kilokalorier och så innan men nu har jag börjat få en djupare förståelse för kroppen vad som händer om man äter en visst sorts mat och tränar på ett visst sätt. Jag har mål, jag har ambitioner och framför allt börjar jag finna en hållbar hälsosam livsstil som passar just mig. Visst experimenterar jag också men det är en del utav allt det roliga. Imorgon tänker jag sätta igång med något som heter periodisk fasta, mer om detta då:}
Här ovan är lite fint som jag skulle vilja utöka min sportgarderob med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0