Årsresumé okt-dec

Oktober
I oktober delade jag med mig av något av det värsta jag någonsin varit med om, fler ord behöver jag nog inte lägga här för ni vet. En hel månad av gråt, oro, ensamhet & förtvivlan.
 
November
Även november var en svart månad, fanns inte mycket som fick mig att le eller som fick mig att må bättre, men där fanns ändå ett ljus & det var ni mina vänner!
 
December
Jag jobbade en hel del under december månad, jag började sakta, sakat ta mig upp från avgrunden där jag hade blivit lämnad men jag hade bestämt mig - jag ville må bra, jag valde Livet!
Det blev jul & nyår och jag valde helt att fira dessa högtider tillsammans med min familj.
 
Life is a rollercoaster
Ena stunden är du hög på livets goda för att i nästa ligga i dess rännsten men jag valde ändå att se livet som en gåva där man får möjlighet att prova på så många känslor, upptäcka nya platser och möta så många olika människor. Jag är så Tacksam för Livet! 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Ja det där måste ha varit hemska månader för dig men nu är det ett nytt år med nya utmaningar och ett fräsch nystart! Vad ska du göra i helgen vännen? För mig blir det jobb, jobb och lite mer jobb ;) Ska även försöka hinna med ett dop direkt efter jobbet i morgon, får se hur jag lyckas med det :p
Ta hand om dig. Bamsekramar från mig <3

Svar: Heey fina Madde! ja det var det men allt har väl en mening tror jag.. nu är det som du säger nytt år och jag vill göra det så bra som det bara är möjligt:) tack för att du alltid är där <3 massa bamsekraamar till dig med <3
Cicci None

2014-01-10 @ 12:23:53
URL: http://maddisenj.se
Postat av: hanna

finaste du, mycket fint skrivet <3 tappa aldrig hoppet :) så glad att man hittat dig och jag hoppas vi ses till sommaren hade varit hur kul som helst <3 puss gumman!

Svar: Tack så väldigt mycket min finis - är så glad för att jag funnit dig med och i sommar är det du & jag som rockar summerburst! puss på dig <3
Cicci None

2014-01-17 @ 17:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0