6 september - Hair Haircolor & Brows

Jag måste vara den veligaste personen på jorden, haha! Skrev ju precis att jag ville kapa håret till en lång page och göra det ljust likt Miss B men nu har jag hittat en annan inspobild och nu vill jag ha det såhär ↑
Men vet inte om jag vågar fixa mitt hår här, det är inte som att gå till frisören hemma i Sverige, överlag är standarden på hårsalongerna här väldigt låg och jag är ju livrädd för att hamna i fel stol! Men är så sugen på att hitta på något med håret, typ idag och ta hand om mina bryn.. får väl flyga hit Malin på Skägg & Lockar för att fixa mitt hår & Jennie som får fixa mina bryn - är jag petig med vilka som får göra något med mitt utseende eller vad?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0