12 september - Torrschampoo

Edge Dark Haze vs Batiste Dark Hair
Jag skrev för ett tag sedan att jag ville hitta ett bra torrschampoo, jag har alltså inte gjort det, har vart lite bortprioriterat under den gångna tiden men hela tiden återkommer tanken; "tänk om jag bara hade haft ett torrschampoo nu..". Så nu är det allvar, nu ska jag ha ett men jag har såklart blivit intresserad av ett svenskt märke, är det inte komiskt!? Batiste har vi överallt här i New York men inte Edge, läste att Kenza använder det och jag tycker alltid hon är superfräsch i håret och då drar man ju automatiskt slutsatsen att det är bra..?
Någon av mina sötisar som vet och/eller har provat någon eller båda dessa produkterna?:}
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0