10 oktober - Hoppet

Jag drömde om oss i natt, vi gick tillsammans och jag försökte ta din hand. Jag ville bara hålla den för att känna att allt var som vanligt men du ryckte snabbt åt dig den och tittade bort. Jag tog tag i din hand igen, den här gången tog jag ett stadigare grepp, du tittade på mig så där under lugg som du brukar och sen lät du mig hålla i ditt lillfinger som jag ibland ville göra. Det kändes så bra tills jag vaknade upp..
 
Det är så sant när man säger att hoppet är det sista som lämnar människan

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

Vännen det gör ont i hjärtat när jag läser om det du går igenom. Lider med dig och kan inte ens föreställa mig vad det är du går igenom. Jag tänker på dig och finns här!! Stora kramar från mig

2013-10-11 @ 12:48:37
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: hanna

finaste du, så ledsen att du ska behöva gå igenom det här :( men tappa aldrig hoppet, även om det känns tungt nu så lovar jag att det kommer bli bättre <3<3 du förtjänar det bästa, massa styrkekramar!

2013-10-18 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0