5 maj - For the Good & for the Bad things in Life

Jag har inte glömt er & jag ser att ni inte har glömt mig heller ♥
Det har vart tungt den sista tiden, jag har stora beslut att fundera över och ta ställning till samtidigt som jag jobbar och tänker på min älskade mormor. En förvirrad tid som har kört på som ett skenande tåg har dragit förbi
- försöker stanna upp och njuta av allt det som gör mig glad. 
Kusin & familjeträff - Pappi 51 år - Mysiga filmkvällar - Pojkvän - Vaniljglass på glassbåten - Grillkvällar - Resor - Bröllopsuppsättning - Sommar - Vänner - Shopping
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du pojkvän? :)

Svar: Ja det har jag:) <3
Cicci None

2013-05-06 @ 18:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0