15 maj - Lite kvällstankar

Jobb, jobb, jobb.. det är vad jag gör om dagarna och när jag kommer hem är jag oftast så trött att jag går raka vägen i säng, ser på en halv film och sen zzZZ, haha! Men är så glad & tacksam för mitt jobb så missförstå mig inte
- att få arbeta som frisör är överlag fantastiskt roligt:}
Men nya drömmar växer inom mig och vi får se hur jag fortsätter som sagt i höst. Ska på en intervju för en skola på måndag vilket känns väldigt spännande, konkurensen är hård men jag är verkligen inte den som ger sig.
Från det ena till det andra, på fredag kommer fina syster och då ska jag göra en total make over på henne inför resan till usa. Det ska klippas. lägga nya fräscha slingor och sedan grunda med en mjuk bottenfärg - hon kommer bli så himla fin! ♥
På lördag ska vi äta glass på glassbåten i och med att de lovat strålande solsken och sen åker vi tillbaka till lilla utvälinge för hela familjen skall samlas för att tillsammans avnjuta en trerättersmiddag och sedan mysa på kvällen till en massa sköna låtar i form av eurovision song contest:} 
Så Ge Mig Helg Typ Nu!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter strålande, var är det som du jobbar? :)

Svar: Just nu befinner jag mig i min pojkväns hemstad Sölvesborg som ligger på gränsen mellan skåne & blekinge:}
Cicci None

2013-05-16 @ 10:33:03
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: Nelia

Åh, helg <3 bara en jobb dag kvar nu

Svar: <3
Cicci None

2013-05-16 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0