3 juni - Vacation

Yes Captain - we are ready to take off! 
♥ Orlando & Miami here we go ♥
 

Kommentarer
Postat av: hanna

ha så kul nu snygging!! :D:D hörs när du är hemma igen hoppas vi får se massa härliga bilder och din shopping ;) PUSS <3

Svar: Kommer en massa bilder den närmsta tiden, så fort jag har tid - är ju så mycket med flytten just nu!!:D
Cicci None

2013-06-04 @ 08:45:19
Postat av: MADDISENJ.SE

Hoppas ni har en fantastisk semester nu, är såå avis :D

Svar: Det hade vi Madde, önskade verkligen jag skulle kunnat ta med mig ALLA mina nära, kära & vänner hit <3 mer bilder så fort jag bara kan, är ju en massa att fixa med flytten nu:} puss & massa hårda kraamar (eftersom jag saknat dig så mycket)
Cicci None

2013-06-04 @ 11:26:31
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0