2 juni - Only hours left

Det är inte dagar utan bara timmar kvar nu innan vi reser, 9.2o lämnar vi kastrups flygplats och ca 18.oo är vi på plats i Orlando - galet roligt detta ska bli!
Har börjat packa både bagage och handbagage men är egentligen inte så mycket som skall få följa med utan det är ju förhoppningsvis en massa fina saker som skall följa med tillbaka hem, höhö;) Ska snart börja mina behandlingar här hemma; tvätta håret, tona det, locka det (gör alltid detta när jag reser ♥), vaxa benen, peela mig med min underbara sockerskrubb, kräma in mig med sheasmör, noppa brynen, göra djuprengörande ansiktspeeling med mask, måla tånaglarna babyrosa & sen ska jag bara mysa resten av dagen och ta vara på tiden jag har tillsammans med la Familia! 
Vi får se hur det blir med uppdateringar när jag är där. har med dator, kamera, sladdar (you name it!) men vet inte hur mycket jag kommer kunna slita mig ifrån det azurablå havet som väntar på oss i Miami:} 
Hoppas Sverige levererar bra väder till er också under tiden vi är iväg och jag hoppas dessutom att sommarvädret håller i sig när vi kommer hem ♥ s u m m e r 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då får ni ha det så bra! :)

Svar: Tack finis!:}
Cicci None

2013-06-02 @ 22:09:58
URL: http://seperti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0