2 juli - High Life

OMG - jag hinner inte med!!
Sedan dagen då jag fick min flytt bekräftad har jag levt med måsten 24/7. I förra veckan fick jag akutboka en tid hos tandläkaren och läkarmottagning, springa och ta nya bilder till mitt visum, boka tid hos den Amerikanska Ambassaden, besöka banken och inte nog med detta så jobbade/ar jag för fullt! High Lift right Now, haha!:}
Bloggen har blivit lidande men jag ska faktiskt berätta att jag fotat (all) min shopping i helgen från resan så har en massa roligt på lager som jag så fort jag bara kan vill bombardera er & bloggen med ♥
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Ja du har lite att stå i men gud så mycket fantastiskt roligt du har framför dig!! Är så spänd på att få veta mer vännen. Tråkigt att vi fortfarande inte fått till en dejt.. Men det är svårt när man bor långt från varandra! Jätteroligt att se din shopping, så mycket fint! Lycka till med allt du har att stå i och glöm inte att ta hand om dig också! Bamsekramar från mig

Svar: Ja det var faktiskt bland det första jag tänkte på när jag fick beskedet, men jag kommer ju hem igen och dig släpper jag inte i första taget:) men skulle ju vara roligt att skypa med dig när jag är där om du kan & vill:) håård & varm kraamis ifrån skåne <3
Cicci None

2013-07-08 @ 17:09:20
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0