11 januari - Friday

Dag 5 på intensivkursen och jag är klar med fas A, B och C och snart även fordonsdelen, det rullar på bra, höhö! 
Är sjukt trött bara, tar verkligen på en att sitta rakt upp och ner i flera timmar och plugga varvat med körning. Imorgon kommer jag ligga länge i sängen och bara gosa med min pojkvän och vovve och därefter äta en lång frukost. Sen kommer la Familia och hälsar på över dagen - längtar såå efter dem! Morgondagen kommer därför innehålla både mys, fika, shopping, familj, vänner, middag ute och känslan att få vara ledig en lördag är i sig helt fantastisk. Nu ska jag hämta duntäcket och mysa ner mig med lite godis framför tv.
Hoppas ni finisar får en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Låter som en helt underbar helg vännen. Spännande med körkortet också, skulle tro att du har det på nolltid, du är så duktig!! Hoppas du mår bra i övrigt. Bamsekram till dig

2013-01-13 @ 11:23:58
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0