January, February, March

Jag tycker den här tiden på året är den absolut tråkigaste för att;
 
- jag har ingen färg what so ever och måste täcka mig i olika gradual tan-produkter för att känna mig fin
- jag har mycket mindre energi, ge mig sol & d-vitamin tack!
- det finns inget roligt att shoppa i butikerna och på alla hemsidor pratas det bara om vad som kommer in i april, jag vill ju ha det nu!?
- man pendlar mellan hopp och förtvivlan → ena dagen smälter snön andra dagen kommer skiten tillbaka
 
Men det finns som tur är några ljusglimtar..
30/1 min pojkväns födelsedag • 3/2 Sandra & Tomas födelsedag • 14/2 alla hjärtans dag • 21/2 mammis födelsedag • 8/3 nettans födelsedag
 

Kommentarer
Postat av: hanna

håller helt med i det du säger, imorse när jag vaknade trodde jag det va ett skämt att det hade lagt sig massa snö igen :(( och kallare ska det bli nu igen med... riktigt tråkigt man försöker sola och hålla igång färgen men den tynar ju bort lika fort haha usch nu vill vi ha sol och värme gumman!! :DD PUSS

Svar: Ja, nu får det ge sig, dumma snö försvinn så man kan börja ta fram lite våriga skor i alla fall:} och färgen, är så less.. känner mig snart som, som.. jag inte mig själv i alla fall. Vill sitta på en uteservering snart, kanske under en filt och nära en värmelampa, men känslan utav att känna våren närma sig är lika nervkittlande varje år <3
Cicci None

2013-02-06 @ 12:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0