5 februari - Bloppis


Nu säljer jag lite jackor & mina fina läsare får så klart välja först innan jag lägger upp dem på blocket.
 
Pälsvästen är sparsamt använd och är i nyskick, stl m-l och jag fick ge 28oo:-  för den när jag köpte den och jag vill minst ha 16oo:- men ni får gärna komma med bud, dock inga skambud;)
 
Skinnjackan är enbart använd några få gånger, stl l men är tight i modellen, köpte den för 1ooo:- och jag säljer den nu för 6oo:-
 
Pälsjackan i rödräv (ej äkta) är också bara använd ett fåtal gånger, stl 42 men är mer som en 4o då den är ganska liten i storeken. Köpte den för 8oo:- och jag säljer den nu för  450:-
 
Till alla priser tillkommer frakt som köparen står för. 
 
Vid intresse skriv en kommentar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0