More of Bronxville

Tänkte visa er lite mer av Bronxville där jag bor, är otroligt mysigt här men löjligt dyrt, men som tur är så finns här några butiker/ställen som jag och mina vänner kan hänga på. Känns ju inte helt fel att bara kunna gå ner till stan och sätta sig på Starbucks eller ta en svalkande glass på Häagen-Dazs. Måste ju också prova någon av restaurangerna här, bara för att det är min "hometown" lixom:} och har kikat på en salong som bara tvättar/fönar/stylar hår, och det hade ju vart liite lyxigt att få gjort någon gång (jag hatar nämligen att föna mitt hår, finns det något tråkigare!?). Jag funderar också på att åka in till NYC och lägga mig på något fräscht spa och ta en massage eller ansiktsbehandling, fick nämligen ett tips på appen Groupon som dagligen kommer exklusiva erbjudanden
- återigen, ladda ner girls! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0