5 augusti - 6 days

Tid vad är det? Inget som jag har haft för mycket av den sista tiden i alla fall - gaah!
Bara 6 dagar kvar tills flytten till New York nu!
 
Har börjat packa så smått nu och tvättar det sista som ska med, går igenom alla papper igen och ser till att allt är i ordning inför resan. Idag har jag även sagt hej då till min lilla ögonsten, hon får bo hos husse nu när jag är borta ♥
men kommer sakna henne så otroligt mycket.. 
Har idag annars bara umgåts med min familj, mycket av min tid försöker jag lägga på dem så idag har vi ätit glass tillsammans på glassbåten, ätit lunch ute och shoppat lite. Jag köpte nog det roligaste - hundra pack med veet vaxremsor - det ni!
Vägrar att gå med håriga ben i New York, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0