11 april - Från sött till seriöst

Finns det seriös något godare än
färska jordgubbar & Ben & Jerry´s Chocolate Fudge Brownie?
För mig gör det inte det i alla fall, haha!
Vad gillar mina fina läsare? finns där något riktigt gott som ni inte kan leva utan?
 
Från sött till seriöst, höhö..
Har inte berättat så mycket om min viktnedgång den sista tiden men jag fortsätter min kamp så var inte oroliga, kan säga att jag bara är något litet kilo ifrån mitt första riktigt stora delmål - 1o kilo - woop woop! Men har bytt lite taktik de senaste veckorna då min kusin har introducerat mig i LCHFs kost. Den passar mig perfekt då jag redan sedan tidigare i stort sätt avstått ifrån kolhydrater och socker. Lite äter jag dock i form av havregrynsgröt och knäckebröd och någon sötsak i veckan men försöker få ner/bort även resterna av detta begär även om det är tufft för en inbiten sockerälskare som jag, haha! Har även börjat med annan typ av träning än bara kaloriförbränning. Gjorde mitt första box-pass för fyra veckor sedan med nyfikenhet och en liten underliggande rädsla (jag är inte den typen som slåss) men till min stora förvåning var det jätteroligt och otroligt prestationshöjande. Vilken kick man får när man är klar och vilket gäng - man får och ger så mycket pepp!
Vill verkligen rekomendera box-passen till alla för det är roligt, man lägger ribban där man vill ha den och framför allt känner man i hela kroppen att man har tränat:} 

Kommentarer
Postat av: hanna

säg något man inte kan leva utan i godisväg? haha jag är en riktig gottegris :} men måste verkligen komma i form nu, kul att det går så bra för dig vännen :D riktigt duktigt gjort måste jag säga! åh va roligt att du testat boxning det är precis vad jag velat testa länge nu, synd vi inte bodde närmare varann då kunde vi blivit träningsbuddies haha. kramkram<3

Svar: Tack fina du:} ja jag med mellan varven, måste ju få gotta sig liite liite ibland jue <3 och boxning ja - P R O V A ! visst hade det var roligt att träna ihop men nu hoppas jag snart att jag får se någon bild när du provar/at:D wantie wantie! kraamis kraamis*
Cicci None

2013-04-11 @ 20:16:48
Postat av: Emelie

Farlig gott =)

Svar: Haha, ja riktigt farligt!:D mums*
Cicci None

2013-04-13 @ 18:05:13
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: Annika

Gott :)

Svar: Det kan jag lova, haha!:}
Cicci None

2013-04-18 @ 14:06:03
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0