8 oktober - To the City

Heey, har haft det ganska hektiskt de senaste dagarna men till fördel att jag fått träffa många nära & kära och fått göra det som jag tycker om att göra. I fredagskväll åkte jag hem till helsingborg för att fira mormors födelsedag genom att tillsammans med Sis överraska henne med tre rätters middag & finchoklad med vita rosor. Hem igen på lördag eftermiddag efter en liten fika på espresso house. I går jobbade jag 11-16 och sen lagade jag min goda laxpasta, gick ut på en lång promenad med nikki och min pojkvän och sen toppade vi kvällen med ett skit grymt träningspass - Grym helg!
Idag jobbar jag 9-18 för att sen sätta mig på tåget till helsingborg igen för att sova hos mormor inatt, ska nämligen få mina naglar fixade imorgon förmiddag:) men vet inte vad jag ska göra med dem den här gången.. ska jag fortsätta med klassisk manikyr med skimmer eller ska jag göra dem helt svarta med glitter, eller lite svart tonat glitter på tippen eller något helt annat?! aahhh, kan inte bestämma mig..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skoj:P

Svar: :)
Cicci None

2012-10-08 @ 21:05:28
URL: http://seperti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0