3 Oktober - Our Home

Så här ser det ut hemma hos oss, vi är inte riktigt klara än men kan ju vara roligt att få se när vårt hem sakta men säkert tar form. Men som ni säkert ser älskar vi vitt;) Klädstången med en del av mina kläder känns en aning full nu (måste räns..) något mina läsare är intresserad utav? Älskar vår säng, den är så underbar att sova i och både jag & min pojkvän kan bre ut oss precis hur mycket vi vill. Men lite som är planerat som vi vill göra är att byta (det hemska) golvet i vardagsrummet, sätta vita plank som en "fondvägg" bakom tv:n, en koskinnsmatta ska till under schäslongerna, någon typ av mindre avlastningsbord och lite annat, tror det kan bli rikigt bra när det är klart men jag är ju sådan att jag vill ha det klart nu! Och skulle även vilja ha en förhöjning under schäslongerna, hur snyggt lixom?! Ska se vad pappi kan fixa, haha:) But here it is!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Gud vad mysigt och fint ni har det vännen!!

Svar: Tack min fina Madde! <3
Cicci None

2012-10-03 @ 21:07:09
URL: http://maddisenj.se
Postat av: hanna

så fint :) ni har väldigt bra smak måste jag säga, älskar också vitt. så snyggt med lexingtonkuddar också :)

Svar: Tack Hanna!:) Vitt ska det vara, känns så stilrent, ljust & fräscht. och jag har fått för mig att man inte tröttnar på det, haha!:)
Cicci None

2012-10-03 @ 21:43:26
Postat av: tildamilda

Fiiint & mysigt, Cicci :) Varifrån är hyllan du har i sovrummet med alla produkter på?

Svar: Tack fina Tilda!:) Hyllan kommer faktiskt ifrån ikea:)
Cicci None

2012-10-03 @ 23:43:02
URL: http://tildaadahl.blogg.se
Postat av: Emelie

Tjusigt hem asså =)

Svar: Tack så jättemycket!:)
Cicci None

2012-10-04 @ 19:43:24
URL: http://seperti.blogg.se/
Postat av: Jessica

åå, vilket mysigt hem du har :)

Svar: Tack så mycket!:)
Cicci None

2012-10-05 @ 22:27:25
Postat av: Nelia

Så superfint^^

Svar: Tack Sis <3
Cicci None

2012-10-07 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0