24 oktober - Wednesday Evening

Jobb 11-2o idag,
fick hem mitt synintyg idag och jag hoppas jag kan få tid och göra syntestet redan imorgon efter jobb så att jag snabbt o lätt kan skicka in det och få mitt körkortstillstånd så jag kan skriva in mig och börja köra! 
Är sjukt trött annars just nu, ska ta en varm dusch, kräma in hela mig, sätta på mig min fluffiga morgonrock och se klart filmen som jag & älsklis började på igår. Skönt att bara ha mysiga stunder tillsammans.
 This is my Wednesday evening..

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Vad roligt att du ska börja övningsköra :) Jag är också så himla trött nu för tiden, skyller allt på hösten, kylan och mörkret som kryper närmare och närmare. Snart är det mörkt både när man åker till och från jobbet :/

Svar: Ja nu attans ska jag äntligen ta det, haha!:D ja depp på den biten med kyla & mörker men jag utmanar mig hela tiden att hitta saker som piggar upp mig och gör mig glad. Det kan vara allt ifrån en god onsdagsfrukost till en ny muffig filt somj ag inviger tillsammans med en bra film en lördagskväll:} ska bli spännande att se vad du har hittat på hos frisören;) puss på dej min finaste Madde <3
Cicci None

2012-10-25 @ 17:56:24
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0