22 oktober - Produktiva Måndag

Klockan är 11.43, än så länge har jag hunnit vara på vårdcentralen och fått en läkare till att skriva intyg på mina mediciner som jag behöver ha med mig till Rom. Därefter blev det långfrukost med Sis som nu klär sig och gör sig i ordning för en tur på stan. Har ringt * * * för att boka möte. Ska ner till körskolan och skriva in mig (yey - nu ska jag baske mig ta mitt körkort!), inom privattandläkarna och boka tid, boka tvätt-tid, storhandla, träna och se sista avsnittet av torka aldrig tårar utan handskar med Sis. Produktiva Måndag!

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Vad är det för mediciner du måste ha? Är det något du äter regelbundet eller har du gått och blivit sjuk? Hoppas inte det i alla fall. Stor kram till dig fina Cicci!!

Svar: Hihi, nej då Madde, har levt med mat-allergier och päls-allergi sedan jag var liten:) och när jag reser måste jag alltid ha intyg på mina mediciner då visa av dem är som sprutor, det är på flyget som jag behöver dem^^ söt du är som skriver så <3
Cicci None

2012-10-22 @ 20:54:20
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0