7 november - ChristmasFever

Jag börjar få lite jul-feber, är som ni vet ingen vintermänniska över huvud taget men julen älskar jag. Älskar allt mys, alla tända ljus, doften av nybakade lussekatter med russin, julklappar, gemenskapen med familjen och några få snöflingor är också okej så länge de försvinner direkt efter jul, haha:}
Har dessutom köpt min första julklapp igår och har spanat på fler som jag troligen köper med hem den närmsta veckan. Det är så roligt med julklappar tycker jag, att tänka sig in vad någon annan vill ha och önskar sig, slå in dem fint och sedan se personens förtjusan när dem öppnar det! 

Kommentarer
Postat av: hanna

håller verkligen med dig, just allt stök kring julen är supermysig jag blir alltid barn på nytt och kollar julkalendern haha :) i år bara måste man ju kolla när det är greveholm hihi

Svar: Haha, ja jag ska försöka hinna med att se den jag med (går väl i värsta fall att se den på svt play?) för måste ju se fortsättningen eller vad man nu kan tänka sig att det blir, haha;)
Cicci None

2012-11-08 @ 18:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0