Spavärdinna & Aktivitetsansvarig

Nu får jag Äntligen berätta för Er. Har ju praktiserat på ett spa sedan i mars och i fredags skrev jag under en heltidstjänst som spavärdinna & aktisitetsansvarig Hälsa & Helhet här i Kristianstad. Är verkligen skitglad och de ska bli så roligt att få sätta igång med alla olika projekt.
Den 25 maj drar allting igång men fortsätter såklart min praktik fram till den 24 maj.
Ska verkligen blir jätteroligt som sagt och jag har redan haft mitt första event som blev väldigt lyckat, och fler lär det ju bli nu när jag börjar. Har redan börjat spåna lite till nästa och som de ser ut nu kommer det handla en hel del om lyx.. spännande va:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0