md formulations

Jag arbetar som ni vet just nu på ett spa och gör man det så tycker jag att man ska leva som man lär, jag har med andra ord köpt ett start-kit från md formulations med rengöring, skrubb och dagkräm. Känns lagom att börja med men antagligen kommer jag bygga på min serie och kompletera från andra märken, men har fått lära mig att md är en lätt och skonsam serie som passar de flesta. Är lite sugen på Decléor också men de får komma lite senare. Ska börja använda dem redan ikväll tänkte jag. Är speciellt glad över skrubben då jag ibland blir väldigt torr i pannan, denna river bort allt och jag är len hur länge som helst.
295:- @ Hälsa & Helhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0