7 Maj - Fresch

Idag är jag ledig, har vart nere i stan än så länge med Jennie och provat skorna ifrån Ash. De satt jättebra men ska fundera på dem lite till. Provade också några jackor i från Muubaa, hade spanat in en ljusbeige, men den satt inte så jätte bra, men där fanns en annan matt svart med nedmattade snake-dataljer som man dessutom kunde göra om till väst som jag gillade bättre och som satt fantastikt, men skulle ju ha en ljus? Oohh!
Men nu ska jag ta tag i vår lägenhet, här ska det dammsugas, torka av alla utrymmen, städa undan vinterjackor, vinterskor och allt annat som fortfarande stått framme som påminner mig om vintern. Nu ska det bort för nu är det äntligen vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0