Wonder Kit - Minerals Only

Har köpt tre olika foundations den senaste tiden och inte blivit riktigt nöjd någon av gångerna, visst produkterna har vart bra men de har inte varit i exakt min nyans men nu var VeronicaMake up Store och då vet jag att jag kan fråga någon som verkligen kan det här med nyanser. Det blev att jag ville testa något nytt, har vart väldigt förtjust i deras dual foundation men just nu har de ingen nyans som passar så jag provar just nu deras mineralpuder och jag blev mycket positivt överraskad - I love it!
För att komma igång köpte jag ett startkit som innehåller två borstar, alla nyanser av pudren plus en praktisk primer i penselform som man använder under pudret för att de ska sitta bra hela dagen. Försöker fånga detta "lilla mirakel" på bild men de är sjukt svårt, det är M Y C K E T snyggare i verkligheten!

Kommentarer
Postat av: elin jaconelli

WIHOOOOO! shell beige är den jag har :D humm... vad sägs om ett nudestift från YSL? googla på "ysl rougr volupte sensual silk" så ser du färgen. det är använt några gånger, men jag har ju så många nudeisar!



KJAAAM

2012-03-12 @ 17:48:33
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/
Postat av: hanna

superfint och fräscht :) mineralsmink sägs ju vara bra, måste testa själv hatar när man ser så där sminkad ut i ansiktet av foundationen.

2012-03-12 @ 20:21:27
Postat av: Cicci

Hanna: jag håller med och efter att ha använt de varje dag nu sedan jag köpte det så kan jag bara meddela att jag är mer än nöjd och har fått en massa fina kommentarer & komplimanger:) Prova!

2012-03-22 @ 21:13:38
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0