20 juni - GHD Pink Edition

Klick Klick!
Idag har jag tillsammans med en kollega på Skägg & Lockar beställt hem den här GHD-stylern i Pink Edition, fick beställa den ända ifrån Köpenhamn på GHDs huvudkontor där för den är otroligt svår att få tag på men förhoppningsvis kommer den med leverans i början av nästa vecka. Jag säger bara Äntligen - har stört mig på min gamla plattång länge nu, speciellt när jag lockat med den då den gärna sätter fula ränder i mina lockar.. men i och med att GHDs styler är rund i sidorna så händer inte detta. Sen är den jue så himla fin att ha framme på mitt tänkta sminkbord. Plattorna är också mycket mer skonsamma för håret och i och med att jag köper en GHD Pink Edition så bidrar jag till Bröst Cancer Fonden och det känns ju också otroligt bra:)
 
1999:- @ specialbeställd på Skägg & Lockar

Kommentarer
Postat av: cicci

ååh, fin ! vill också ha ! :)

Svar: Tack!:) ja, jag har länge tänkt köpa den (går ju inte att ha annat när man är frisör, haha..) men ville ju så gärna ha den i rosa, men nu äntligen så!:D
Cicci None

2012-06-20 @ 19:55:52
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se
Postat av: NINA ANGELINA MARIWANY

kul att du hittade ett ställe att köpa den på :) kram

Svar: Tack!:) Ja fick tips om de på jobb och tänkte att jag då lika bra kunde köpa den ny och så blir även den andra tjejen glad:) kraamis*
Cicci None

2012-06-20 @ 20:27:46
URL: http://www.ninamariwany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0