6 Juni - Packa!

Nu är vi klara med Saras hår som både blev färgat, slingat & klippt, men fin blev hon:) Nu ska jag ta hand om mig själv lite, är ju ensam hemma nu då min älsklis har gett sig av för att bo på Sweden Rock Festival fram till på söndag men jag misströstar inte då jag ska på systers student på fredag och vilken kväll de kommer bli! Därför måste jag nu; duscha, tvätta håret, platta det, skrubba mig med min älsklingsskrubb, måla tånaglarna, packa och hälften har jag säkert glömt att nämna här men ni förstår - mycket att göra nu!

Kommentarer
Postat av: elin jaconelli

är du kvar i helsingborg på lördag också? :D vi kan väl ta en lunch ihop i så fall?



gratta syrran på studenten från mig :D

2012-06-07 @ 15:52:20
URL: http://elinjaconelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0