24 juni - My Weekend

Vilken skön Midsommar-helg jag har haft.
Har som sagt firat den hemma med familj & vänner, med jordgubbar & vaniljglass och sjuukt mycket skratt och visat att jag är världsbäst på all världens flaggor, haha! Igår softade jag hemma med la Familia och gick bara ut när jag klippte några vänner till familjen. Idag kom älsklis hit för att vi skulle kunna ta en tur på ikea och väla. Fick med oss ett trägolv och utemöbler i rotting (så fint de kommer bli på vår balkong när vi är klara!) och inne på väla fick ett par ljusa slitna jeansshorts från zara följa med hem samt en vit iphone 4s. Visar shoppingen imorgon och balkongen får ni se en solig dag när den är klar!
G o d   N a t t  på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0