10 Juni - What a Weekend!

Student & 25 års Fest!
Vilken helg jag har haft, först min systers student i fredags och sen Annas 25 års fest i går. Är så trött just nu så jag vet vad jag ska göra, sova i guess, haha! Studenten var verkligen jättebra förutom vid utspringet då ett skyfall drog in över Helsingborg, kändes sådär kul med tanke på att jag steg upp fem på morgonen för att sminka och locka håret på mig och min syster, inget som syntes på några bilder tyvärr så vi sa att vi ska ta bättre bilder nästa gång vi ses. Men hon var jättefin iallafall och otroligt glad! Nu är det äntligen över och Livet kan börja på allvar:) Vi gick även ut tillsammans på kvällen och hem kom vi inte förrän tidigt på morgonen - helt perfekt s t u d e n t !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0