Some Shopping

Har shoppat en hel del den sista tiden. Senast när jag var på väla fick en rosa stickad tröja ifrån Hunkydory följa med hem (har tittat på den några gånger men kände att jag saknade den för mycket så de fick blir ett köp, haha!) och sen fick även den söta lilla perfymflaskan följa med hem också, ska ha den på mitt nya sminkbord som ni förhoppningsvis får se till helgen:) Usa-filten kommer ifrån Borett och den är jag så glad för att mysa in mig i om kvällarna och har den såklart på mig nu när det är usas nationaldag, höhö.. 
Väskan och min nya fina almanacka köpte jag idag när jag var nere i stan, vill ju att allt ska matcha så när jag såg boken var jag bara tvungen att ha den. H a p p y   G i r l !

Kommentarer
Postat av: tildamilda

Jag är måttligt avundsjuk på parfymflaskan :O

Svar: Hihi, ja jag var bara tvungen att ha den, såg ju direkt hur fin den skulle bli på mitt nya sminkbord - kommer bilder så fort de är klart:) kjaamis*
Cicci None

2012-07-05 @ 22:50:08
URL: http://tildaadahl.blogg.se
Postat av: cicci

allt var verkligen jättefint! men tröjan ser riktigt härlig ut! :)

Svar: Tack finis:) men du har ju också shoppat mycket fint den sista tiden^^ ja tröjan kunde jag bara inte släppa i mina tankar, så den var tvungen att följa med hem till sist^^
Cicci None

2012-07-05 @ 23:14:13
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0