Mina Favoriter

Tänkte visa er några utav mina favoriter inom hårvård & hudvård.
 
Redken All Soft schampoo & Balsam, är en serie som skyddar, reparerar och gör ditt hår superlent och superglansigt utan att tynga ner, mycket viktigt för mig som har så tjockt hår. Kevin Murphys hårspray och body builder, håsprayet är i särklass de bästa jag provat, är hårt men utborstningsbart och ger ingen krispig yta på håret, body buildern lägger jag i hårbotten i blött hår, sedan aktiverar jag den med fön och luftig föning (var inte rädda för att föna håret rakt upp, går inte att få volym i håret om man hela tiden borstar håret neråt..). Kerastases elixir och Moroccanoil är två oljor som mitt hår älskar och inte fungerar utan, lägger i Kerastase när håret är vått och skall fönas och Moroccanoil lägger jag sedan i håret ibland när håret är helt torrt efter föning eller i svansen efter några dagar och jag vill ha det extra glansigt eller helt enkelt vill hålla mitt hår i en bra kondition. Loreals crystal gloss är ett glansspray som jag använder såväl på uppsatt som nersläppt hår, är bara beroende av att ha det glansigt, hehe. 
 
Loreals sublime bronze är en self tanning mist som jag ibland sprayar ansiktet med för att ge lite extra färg, Dior Bronze spf 15 är mitt dagliga skydd ifrån fria radikaler och solens negativa påverkan, jag vill ha en säker och hållbar bränna - med andra ord, en bikinilinje som varar till nästa sommar! Ole Henriksens dagkräm Nature Me är bara helt underbar (ska skriva om denna i ett senare inlägg) och under denna dagkräm lägger jag Md:s moisture defense som är en medicinsk djupgående dagkräm (kan skriva mer djupgående om denna med om ni vill). Sen kom inte min st. Tropez gradual tan-kräm med men den är också är kär ägodel i min hudvårdssamling. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0