21 juli -På Bagels

Trött tjej på Bagels idag, jens kom ner och så tog vi en lunch tillsammans, vilket förgyllde hela min lördag. Älskar deras chicken fenix och vill verkligen rekommendera den, till min väljer jag fullkornspasta och currysås, bara så ni vet:) Nu ska jag hålla helg och är ledig nu i två dagar, vilket känns otroligt skönt - L y c k a ! På måndag ska jag dessutom träffa en mycket speciell vän, vilket jag längtar jättemycket till. Men nu ska jag mysa ner mig i soffan med nikki och kolla på film. Ha en fortsatt bra lördag finisar!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin frisyr, kan du inte visa hur du gör? :)

Svar: Tack så jättemycket:) Jo det kan jag visst göra:)
Cicci None

2012-07-21 @ 23:12:28
Postat av: cicci

oooooh, vilken snygging! :)

Svar: Ska du säga snyggis:)
Cicci None

2012-07-22 @ 11:24:45
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se
Postat av: hanna

du är sjukt söt alltså :) underbar sminkning och uppsättning, du kan inte visa någon sån fin uppsättning hur du gör? vore super jag är sämst på det själv haha

Svar: Tack så jättemycket:) Jo, jag tänkte visa er min lilla boll, inte alls svårt när man bara sett hur man gör^^
Cicci None

2012-07-22 @ 20:50:26
Postat av: cicci

vad har du för smink här, snäckan? gillar lystern i din hud. :)

Svar: Jag har grundat med st. Tropez gradual tan, sen har jag mus Gobi som bas i hela ansiktet, mus Muffin som highligter, mus Suntuched som shading, Lancomes Hypnose mascara och sen har jag även ljusarefärgat mina bryn:) Men de är gobi och muffin som blir så fina tillsammans:)
Cicci None

2012-07-24 @ 12:55:25
URL: http://ciccidahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0