Take Care

Imorgon åker jag, älsklis & nikki hem till min familj, vi ska nämligen ha en (mycket!) försenad födelsedagsfest för mig på lördag. Ska bli jättemysigt att få träffa alla tillsammans!
Därför ska jag ta hand om mig själv lite idag. Ska strax lägga mig i ett bad, tvätta håret och använda min underbara olja från Kérastase, fila & måla naglarna, skrubba hela kroppen, föna & platta håret, kräma in mig och sen ska jag se ett avsnitt av the tudors. Är ensam hemma hela kvällen så jag tänkte faktiskt se dubbelavsnitt idag, haha!

Kommentarer
Postat av: hanna

vad mysigt det lät, man ska ha ompysslar dagar för sig själv, du gör helrätt i att unna dig två avsnitt av tudors ;)

2012-01-12 @ 18:33:06
Postat av: tildamilda

Du kan ta del av dom bilderna på weheartit .. jag har en mapp där som heter inspo fitness :)

2012-01-13 @ 10:12:52
URL: http://tildaadahl.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hanna - Ja de tycker jag, alla borde ha en dag i veckan där man under några timmar bara har mys med sig själv, omtanke ger välmående tror jag <3 Och nu har jag tittat klart på säsong tre så nu måste jag beställa hem sista säsongen, klarar mig inte utan det, haha!

2012-01-15 @ 16:25:23
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0