Photoshoot

Do you remember this photoshoot from America´s next top model?
Jag älskade verkligen det här avsnittet, bilderna blev otroligt bra. Och vi ska inte tala om allt  förarbete som lades ner på att göra alla modellerna "mörkhyade", de enkla sminkningarna tilltalade mig och jag är så avis på modellerna som fick fotas i så fina kreationer. Ljus, bakgrund & rekvisita håller ävden det väldigt hög standard.
Dessa bilderna skulle jag vilja ha inglasade på mitt framtida kontor.
Love at first sight!

Kommentarer
Postat av: alis

haha fan vad sjukt ändå. vi har ju säkert träffats, vem vet :D vilka umgicks du med? gick du i samma klass som alexandra?

2012-01-06 @ 01:49:59
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0