Nöjd

Jag är så sjukt nöjd med mitt hår just nu! Kan inte sluta att ta i det, det är så mjukt, glansigt och följsamt och viktigast av allt - inga klyvna hårtoppar längre!
Förstår inte hur jag har kunnat gå så länge, har man långt hår måste man ta hand om det, det är mitt krav till alla tjejer och killar där ute med långa hår. Annars klipp!
Det hade hunnit bli alldeles för mörk när jag kom hem för att ta några bilder på det men de kommer imorgon som utlovat. Ann-Charlotte Xclusive kan sin sak och det känns så tryggt när jag vet att hon bara använder de bästa produkterna som finns i frisörvärlden. Pillade lite på en olja från kérastase som hon använde på mig idag, får se om jag drar kortet på det lite senare och så fick jag även med mig prover på redken all soft. Ska prova det med efter att jag gjort slut på mina flaskor från marrocanoil.
Nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0