My Dietfood

Jag fick en fråga om vad jag äter en typisk dag
nu när jag går på diet och såklart ska Ni få veta det.

Frukost
2 knäckebröd (wasa sport), 5 g smör, 1 kokt ägg och 20 g kaviar
allternativt
2 dl havrefras & 1 dl minimjölk
Lunch
Nudlar kryddade med pastakrydda, vitlökspeppar, franska örter & cayennepeppar
Middag
Köttfärs med tacokrydda, coctailtomat, gurka, sallad, majs, minimorötter, melon
Mellanmål
Olika frukter - halv banan, några vindruvor, kiwi, fruktsallad eller ett extra knäckebröd

Kommentarer
Postat av: K

=)

2012-01-17 @ 23:47:23
URL: http://thecherries.blogg.se/
Postat av: tildamilda

Ja jag var där en gång till sen förra veckan, men denna veckan har jag inte tränat något alls hittills ;/ Men jag tycker det är skoj! :) Ska försöka lägga på mig några kilon så att jag kan bygga lite muskler ;) Hihi!

Annars händer det inte så mycket .. jag jobbar som vanligt & spenderar resten av tiden hemma med S :) Längtar efter våren!

Hur har ni det? Dykt upp något jobb? :) Kramar i massor <3

2012-01-18 @ 11:46:42
URL: http://tildaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0