18 Januari - Jag vill Skapa!

Jag känner för att skapa och därför tänkte jag ta tag i min kreativa sida,
jag har tänkt att jag ska sy upp min egen vita maxtkjol men jag känner att jag även vill göra något mer. Lutar åt en skjorta eller transparent vit tunika med stora ärmar
- låter inte det fint?
Jag googlade runt lite för att hittade någon tygaffär här i närheten och om jag har tur kanske jag har hittat ett riktigt bra ställe där dem har ett brett sortiment av både tyger & mönster, ska övertala älsklis att åka dit på lördag!

Kommentarer
Postat av: hanna

lät hur fint som helst :) transparent är allt snyggt, jag önskar man också va mer kreativ och kunde sy om saker. hoppas vi får se resultatet isåfall :)

2012-01-18 @ 16:20:21
Postat av: Cicci

Hanna - Klart Ni ska få se resultaten, kan dock dröja ett tag då jag inte ens köpt tyg än och är sjukt noggrann:) Men lovar att visa er så fort allt är klart!

2012-01-19 @ 19:58:57
URL: http://satisfactioncreatedbycicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0