15 Januari - Flappy Hat

Jag älskar verkligen flappy hats, vet inte riktigt vad dem kallas på svenska, filthatt bara kanske? Iallafall, tycker dem är sjukt coola och idag har min fina lillasyster lagt beslag på en beige till mig. L y c k a !
Kommer först börja använda den när vädret tillåter lite mindre kläder då jag vill ha den till klänning eller shorts och en enkel skjorta eller blus till. Hoppas jag får den av syster på torsdag för då ses vi igen för att prova balklänning. Mycket roligt som händer det här året och nu börjar allt roligt så smått sätta igång..

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv; Ja, gud så underhållande spel, dock tidskrävande! :) Haha, jasså! Peeerfekt o ha en som bygger hus åt en, jag måste nog hålla med din syster där ;) fast jag tycker det kan vara kul att inreda husen, men inte bygga och greja (laddade hem mitt hus!). Kram!

2012-01-15 @ 16:54:34
URL: http://mylibrascale.blogg.se/
Postat av: alis

slokhatt heter det nog :D eller är det ett annat ord för det iallafall!

2012-01-15 @ 19:22:57
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0