In my Garden

När jag & Jens så småning om flyttar till hus vill jag ha en ordentlig & fin uteplats av något slag, än har jag inte bestämt mig för om jag skulle vilja ha ett högt trädäck, eller ett lågt, eller en plan i sten eller trä, olika avsattser eller något annat för det finns så mycket fint att välja bland.  En sak är jag dock säker på, att jag inte vill ha en trädgård ala svensson med pelargoner hängande i platskrukor, rabatter med tusen olika och misspassande blommor och växter eller utomhusmöbler i plast - never!
Nä jag gillar låga rottingmöbler med vita dynor, träbord, dekorerande tyger, krukväxter i olika storlekar, lyxiga parasoll, ljuslyktor, välvda solsängar & allmän enkelhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0