3 december - Happy Birthday to Me

I Rom köpte jag en glitter-puder-puff ifrån Urban Decay med doft av marshmellow till mig själv i födelsdagspresent! Var ju bara tvungen att gå inom Sephora som btw snart öppnar på Emporia. Köpte även Naked men den får ni se senare för den ska jag få i julklapp av min pojkväns föräldrar, haha!;) Älskar verkligen den lilla asken med tassel ala Montazami som nu pryder mitt nattduksbord. På flygplatse i Köpenhamn hade dessutom Victoria´s Secret öppnat för bara 3 veckor sedan så köpte ett lipgloss till mig & sis och en bodymist i vanilj/cocos till mig själv i julklapp ifrå mina föräldrar, så den får ni också se senare. Bra detta va, att köpa julklappar till sig själv från andra? Det tycker jag iallafall, då får var och en var precis det som den önskar sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0