20 december - What gift?

Så sjuukt mycket att göra just nu!!
Inte en lugn stund på jobb just nu, kommer fullkomligen drömma om presentkort och klappinslagningar inatt, haha! Skynda hem ifrån jobb, äta god middag som min pojkvän lagat, ut och övningsköra, packa väskan inför julfirande hemma hos familjen och koppla av framför tv.n i tio minuter - I have no life right now!
Har inte ens hunnit beställa någon julkalpp till mig själv ännu, buhu.. vet inte om jag önskar mig skor, en systemkamera, smycken, kläder, en fin väska eller en päls.. vad ska jag välja? och sen när man har valt ska man hitta det man önskar sig också någonstans?! Jag går och lägger mig så hoppas jag att jag drömmer om något fint som jag kan önska mig. God natt!

Kommentarer
Postat av: hanna

det är så svårt med klappar haha, är bara glad att man är klar med allt så nu blir det vila. hoppas du kommer på något bra :)

Svar: Jag har fortfarande inte kommit på något.. fick en jättefin skinnväska ifrån Liebeskind som jag älskar men han vill ge något mer.. och jag hittar inget jag vill ha, är så tråkigt säsong just nu, vill ju ha vår & vårnyheter nu!:)
Cicci None

2012-12-21 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0