Ativitetskväll hos Hälsa & Helhet

Nu har jag äntligen skrivit klart manuset för aktivitetskvällen som vi ska ha på Hälsa & Helhet den 26 april, är det någon av mina läsare som bor i närheten av kristianstad så kom gärna dit, 5o:- inträde. Vi kommer prata om hur man tar hand om huden inför vår & sommaren, visa vårens färger för naglarna, visa vårens make uper, visa hur man opptimerar sina hudvårdprodukter, bjuder på tilltugg, överraskningar & mycket mer!
Skulle vara kul om någon kom fram och sa hej, hörde om någon som hade känt ingen mig för ett tag sedan men vara inte rädda att komma fram - bara roligt!:)
Nu ska jag hinna städa lite innan jag ska ha möte med Anna på salongen vid två, vill ha allt klart till ikväll när jag, älsklis & nikki är bjuda på pizzakväll hos Jennie & Pierre med vänner. Jättemysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0