14 April - I´m coming Home

Idag bär det av hem för att fira syster & mammis födelsedagar!

Kommentarer
Postat av: therese

Hej :) allt bra? :)

2012-04-14 @ 17:30:50
URL: http://dreamsandthoughts.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ

Åh så trevligt det där lät!! Jo tack tjejen nu mår jag äntligen bra efter alla sjukdomar. Har kommit igång på allvar med träningen igen denna vecka så det känns underbart. Nu längtar jag bara efter min älskling som är i Thailand. Dock kommer han hem i morgon förmiddag och han tror att jag är på praktiken men är ledig i morgon så han får en överraskning när han kommer hem :)Ska bli så mysigt att få pussa och krama på honom igen!!

Hur mår du nu tjejen? Frisk från förkylningar och grejer eller?

Jag ska börja en nya praktikplats på tisdag, ska gå med en sjuksköterska på ett äldreboende. Jag är inte alls sugen på det men förhoppningsvis blir det bra när jag väl kommer dit och börjar komma in i jobbet. Har du sökt några utbildningar eller hur blev det vännen?

Hoppas du haft en underbar helg. Puss och kram till dig <3

2012-04-15 @ 17:14:58
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0